21 September 2008

Wallpaper Ubuntu Terbaik

Wallpaper Ubuntu Terbaik...Jangan salah faham, ianya hanya pada pandangan peribadi saya sahaja. Setiap individu mempunyai citarasa dan penilaian yang tersendiri. Berikut beberapa wallpaper yang menjadi pilihan saya untuk dikongsikan kepada anda.

Ini adalah yang terbaik yang saya gunakan hampir 2 bulan yang lalu sehingga kini. Resolusinya hanya 640 x360 sahaja..jadi background Ubuntu turut saya tukarkan kepada warna hitam.


Ini pula wallpaper yang saya gunakan pada Linux OpenSUSE


Di bawah adalah beberapa lagi wallpaper didalam simpanan saya (resolusi 1280 x768)Klik pada imej untuk melihat paparan saiz sebenar.



























1 comments:

Anonymous said...

Aku rasa ada lagi wallpaper seksi dlm gnome-look ko tak pamerkan lagi..he5

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Memberikan Komen.