27 November 2008

Banner Baru Semangat Baru

Emm...Pertandingan Merekacipta & Persembahan Impress Peringkat Daerah Dungun telah selesai. Alhamdulillah anak-anak didik saya berjaya mendapatkan keputusan yang membanggakan. Kategori sekolah menengah mendapat johan, manakala kategori sekolah rendah mendapat tempat ke-3.

Selesai sudah beberapa minggu yang agak sibuk dan kini boleh dfokuskan kepada dunia "pemBLOGan" hahaha.

Semalam sekadar membuat banner baru yang lebih menarik kot dari sebelum ini.




Bawah ni banner pada 28 ogos 2008

Dan ini banner terkini
Seseuai dengan banner baru...semangat yang baru, beberapa artikel lagi saya akan keluarkan dalam masa terdekat ini walaupun saya bukanlah seorang blogger yang aktif kadangkala seminggu hanya 1 atau 2 artikel sahaja saya keluarkan, namun saya harap ianya sedikit sebanyak membantu anda semua.

1. Saya akan keluarkan beberapa pengalaman pemasangan fail .exe pada Ubuntu menggunakan crossover dan jugak wine.

2. Saya juga akan keluarkan satu artikel tentang pemasangan sebuah perisian yang cukup menarik da hebat pada Ubuntu. Tunggu artikel saya selepas ini.

Salam...selamat ber"ubuntu".

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Memberikan Komen.