30 November 2008

Maklumbalas

Assalamualaikum.....

Kewujudan blog ini adalah sekadar untuk saya berkongsikan pengalaman menggunakan Ubuntu selain itu untuk menjadi rujukan saya sendiri untuk masa-masa yang akan datang. Selain dari Ubuntu saya selitkan juga sedikit berkaitan lain-lain distro seperti OpenSUSE, Fedora dan sebagainya.

Sekiranya pembaca blog ini mahu mengucapkan penghargaan seperti terima kasih atau sebagainya bolehlah menghantar komen pada entri ini.

Selain itu saya jua mengharapkan sebarang kritikan, pandangan, teguran, cadangan dan sebagainya dari pembaca sekelian. Ianya juga boleh dihantar melalui komen di sini.

Selain itu anda semua boleh menghubungi saya melalui email berikut :
  • en.lanun@yahoo.com.my
  • mydubuntu@yahoo.com.my
www.mydungun.net
www.mydungun.com.my/blog

Selamat ber"Ubuntu"

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Memberikan Komen.