01 December 2008

[EXE TESTIMONIAL] Dreamweaver MX 2004 Pada Ubuntu


Saya juga telah mencuba memasang perisian ini baru-baru ini. Dan ianya berjaya walaupun pada mulanya terdapat sedikit masalah.

Ianya berpunca kerana saya melihat list perisian yang dijamin serasi dengan CrossOver terdapat Dreamweaver MX. Saya terus memilih dan melakukan pemasangan. Apabila selesai ianya tidak mampu dilancarkan.


Saya melihat installer .exe saya merujuk kepada Dreamweaver MX2004. Saya membuat andaian Dreamweaver MX dan Dreamweaver MX2004 adalah satu versi yang berbeza maka saya cuba memasang dengan memilih opsyen UNSUPPORTED
Kemudian memilih "bottle" Windows XP, setelah selesai pemasangan ianya dilihat berjalan dengan baik.

Keperluan :
  • Ubuntu 8.10
  • CrossOver Pro 7.1



0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Memberikan Komen.